Lunchpauzeconcerten in de Mozes en Aäronkerk

9 april 2024

In de maanden juni en juli zijn er wekelijks gratis toegankelijke lunchpauzeconcerten op het beroemde orgel in de Mozes en Aäronkerk. De concerten beginnen iedere vrijdag om 12.00 uur en duren circa 30 tot 45 minuten. Na afloop deurcollecte.

De concerten worden gegeven door professionele jonge musici en studenten van het Conservatorium, die regelmatig studeren op het Frans-romantische Philbert-orgel.

• 7 juni    Rina Ishii  (Japan – Student Conservatorium van Amsterdam)
  • 14 juni  Philipp Kaufmann (Duitsland – Student Conservatorium van Amsterdam)
  • 21 juni  Víctor Baena  (Spanje/Nederland – Organist Mozes en Aäronkerk)
  • 28 juni  Diederik Blankesteijn (Nederland- Organist Luthersekerk Utrecht)
  • 5 juli     Jan Hogendoorn en Robert van Deelen (Nederland – Vierhandig orgelconcert)
  • 12 juli   Daniel Cardiel (Spanje – Student Conservatorium van Amsterdam)
  • 19 juli   Gertine Hoefnagel en Wibren Jonkers (Nederland/ Vierhandige orgelconcert)
  • 26 juli   Annie Spink (USA – orgel), Elena Roce (Kroatië – sopraan)

Er zijn deze zomer genoeg kansen om dit geweldige orgel live te horen! Komt dat zien!