Help ons mee

Steun ons met uw gift

De Mozes en Aäronkerk is wekelijks open, gratis toegankelijk voor iedereen en een belangrijke plek van sociale nabijheid voor de armen van de stad. Stichting Vrienden van de Mozes en Aäronkerk zet zich ervoor in dat dit mogelijk blijft.

U kunt ons steunen.

• Doe een eenmalige gift online
  • Word Vriend met maandelijkse gaven
  • Geef een gift via uw eigen bank

Maak hieronder uw keuze:

Doe een eenmalige gift

Draag een steentje bij met uw online donatie of via onze bankrekening:

Stichting Instandhouding Mozes en Aäronkerk
IBAN: NL66 INGB 0007 7250 76

Word Vriend van de Mozes en Aäronkerk

De Mozes en Aäronkerk heeft in de loop der tijd al heel wat stormen doorstaan en onderging meerdere grote restauraties. In 2022 stond de kerk volledig in de steigers en werd het gebouw weer waterdicht gemaakt en geschilderd in de oorspronkelijke kleuren. Restauratie en onderhoud blijven noodzakelijk.

De Stichting Vrienden van de Mozes en Aäronkerk is opgericht om om het prachtige gebouw toegankelijk te houden voor nu en in de toekomst. Draag een steentje bij met uw periodieke gift en word Vriend van de Mozes en Aäronkerk. Als Vriend ontvangt u een persoonlijke uitnodiging voor bijzondere evenementen in de kerk.

Geef een gift via uw bank
U kunt uw gift ook overmaken via uw eigen bank.

Stichting Instandhouding Mozes en Aäronkerk. IBAN: NL66 INGB 0007 7250 76

Grote giften en nalaten aan de Mozes en Aäronkerk

Vindt u het belangrijk dat de Mozes en Aäronkerk behouden blijft en dat dit monumentale gebouw toegankelijk blijft voor iedereen? Wilt u helpen om de Mozes en Aäronkerk te behouden als zichtbare plek waar mensen geïnspireerd raken en waar de armen van de stad zich thuis voelen?

U kunt ons bij leven al steunen met een grotere gift. We gaan dan graag met u in gesprek over een passende bestemming. Of u kunt ons steunen in de vorm van een legaat, maar ook in de vorm van een nalatenschap of Fonds op Naam. Of het nu gaat om een groot of klein bedrag, uw gift komt helemaal ten goede aan de Mozes en Aäronkerk.

Ja, ik wil meer weten

Vraag vrijblijvend informatie op over de verschillende mogelijkheden om de Mozes en Aäronkerk te steunen.

U kunt contact opnemen met:

Joris van Gerven
Telefoon: 020-233 1522
E-mail: vrienden@mozesenaaronkerk.nl

Stichting Instandhouding Mozes en Aäronkerk heeft de culturele anbi-status. Giften aan een culturele anbi-instelling zijn aftrekbaar van de inkomstenbelasting. Kijk op de website van de Belastingdienst voor meer informatie.